Kvalitetspolicy

Vivium AB:s kunder och andra intressenter kan förvänta sig att:

  • Vi levererar i tid och enligt avtal

  • Vi skapar långsiktigt nöjda kunder genom att leverera vår plattform och service med hög standard

  • Vi utvecklar och uppdaterar våra tjänster med hög noggrannhet 

  • Vi hanterar kunders ärenden på ett snabbt och professionellt sätt

  • Vi är pålitliga som affärspartner, arbetsgivare eller annan partner

  • Vi samarbetar med noga utvalda kompetenta leverantörer

  • Vi är lyhörda och kompetensutvecklar våra medarbetare för att möta våra kunders krav och förväntningar

  • Vi värnar om våra anställda och tillhandahåller goda förutsättningar för att genomföra arbetsuppgifter

  • Vår kvalitetspolicy är förstådd och tillämpas av alla i organisationen samt revideras kontinuerligt 

Varje anställd och intern resurs åtar sig att: 

  • Uppfylla kundkrav och övriga tillämpliga krav från intressenter, inklusive tillämpliga lagar och förordningar

  • Bidra till att ständigt förbättra verksamheten och höja kvalitetsnivån

Godkänd av VD, Peter Westerholm

Senast uppdaterad 2022-06-02